zondag 31 maart 2013

Rimmel Apocalips in 101 Celestial.

De Apocalips van Rimmel zijn nu een tijdje op de markt. Na verschillende reviews te hebben gelezen, swatches te hebben gezien en gekwijld te hebben voor de schappen, heb ik er ook een aangeschaft. Kijk mee voor swatches!








 Niet zo netjes aangebracht, maar ik had even geen spiegel bij de hand. De speciale applicator werkt erg fijn, je hebt precies genoeg zo. De verpakking is leuk, de naam is leuk bedacht en de kleur is moohooi! Dit is trouwens kleur 101 Celestial. Er zijn meerdere kleuren verkrijgbaar en je vind ze o.a. bij Kruidvat, Etos en Trekpleister voor de prijs van €10,99. Ik vond het een flinke duit voor Rimmel, maar het is het zeker waard.

De lip lacquer blijft goed zitten, maar overleeft zeker geen heel diner en wat kusjes. Een kleine lunch moet kunnen, maar dat ben ik wel gewend van vloeibare lipproducten.

Ik ben tevreden! Hebben jullie ook een Apocalips lip lacquer?

3 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achterlaat !