zaterdag 30 maart 2013

EyesLipsFace Stapelreview

Vandaag heb ik een zeer uitgebreid artikel, met veel producten die ik wil reviewen. Omdat ze allemaal van hetzelfde merk zijn, doe ik het in één artikel. De producten zijn allemaal van EyesLipsFace, die HIER te verkrijgen zijn.

Alle producten in verpakking.

De producten zonder verpakking.




We beginnen met de Jumbo Eyeshadow Stick, die ik heb in de kleur Little Miss Thing. Ik dacht dat dit hetzelfde zou zijn als de NYX Jumbo pencils, maar deze is vet metallic achtig. Het is een mooi kleurtje hoor, daar niet van. Maar ik vind hem erg vet en gebruik hem dus niet zonder oogschaduw erover, aangezien ik al vette oogleden van mezelf heb en geen lijntjes wil krijgen. 

  • Prijs: €2,50. Ik vind dit een mooie prijs voor dit product. Het is een product van de ELF lijn, die vroeger bekend stond om de prijzen van 1 euro. Nu zijn sommige producten wat duurder, maar nog steeds cheap.   9/10.
  • Verkrijgbaarheid: Je kunt dit en de andere producten kopen bij de webshop van ELF. De verzendkosten liggen hoog, en dit vind ik echt een nadeel. 6,95 kost de verzending, maar vanaf 75 euro is de verzending gratis. Maar in alle eerlijkheid, wie besteld er voor 75 euro? Niet veel mensen. Jammer. 5/10.
  • Werking: De stick glijdt makkelijk over je huid, is handig te gebruiken en je kunt hem als basis gebruiken of (als je niet zo'n vettige oogleden hebt) gewoon als oogschaduw. Me likey. 9/10.
  • Houdbaarheid: Ik breng hier maar een dun laagje onder mijn oogschaduw van aan, dus ik heb geen last van creasen of iets dergelijks. Hij blijft goed zitten en mijn oogschaduw wordt intenser hierdoor. Als ik hem zonder oogschaduw erover aanbreng, creast hij wel snel. Maar dat heb ik altijd bij zo'n producten, door vettige oogleden dus. Dit vind ik dus niet echt een minpunt, omdat dit gewoon aan mijn ogen ligt.  8/10
  • Uiterlijk: De verpakking is erg simpel. Maar dat hoeft niet erg te zijn! Toch vind ik het plastic allemaal iets te goedkoop overkomen. Maar hey, dat is het ook! Wel heel handig is dat aan de onderkant van het potlood de kleur te zien is, door de gekleurde strook. 6/10
Conclusie: 7,4 voor de Jumbo Eyeshadow Stick. Helemaal niet slecht! 




Naar de Waterproof Eyeliner Pen was ik heel benieuwd! Ik heb maar 1 eyeliner pen gehad in mijn leven en deze vond ik wel redelijk, maar ik vind vloeibare eyeliner gewoon fijner persoonlijk. Toch wilde ik het voor de lage prijs weer eens proberen en ook het waterproof gedeelte sprak me wel aan. Aangezien de lente zo mooi is in Nederland.. Kuch Kuch.
  • Prijs: €1. Dit is natuurlijk een hartstikke mooie prijs! Of het de prijs waard is, zien we zo. 10/10.
  • Verkrijgbaarheid: Je kunt dit en de andere producten kopen bij de webshop van ELF. De verzendkosten liggen hoog, en dit vind ik echt een nadeel. 6,95 kost de verzending, maar vanaf 75 euro is de verzending gratis. Maar in alle eerlijkheid, wie besteld er voor 75 euro? Niet veel mensen. Jammer. 5/10.
  • Werking: Meh, nu ga ik klagen. De stick is droog, geeft niet veel kleur af (zoals je kan zien op de swatch op mijn oog), de punt is te dik en hij is nauwelijks met de punt te gebruiken. Je moet echt met de zijkant werken om er kleur vanaf te krijgen. Resultaat: een te dikke lijn. Hij vlekt, is steperig en gewoon NIET goed. 1/10.
  • Houdbaarheid: De eyeliner blijft wel goed zitten. Ik heb hem geprobeerd met water te verwijderen (omdat hij waterproof is hé, even testen!) maar dat ging niet goed, je veegt hem wel wat uit, maar een regenbui zal hij overleven.  8/10
  • Uiterlijk: De verpakking is simpel, maar wel leuk. Je ziet waar je mee te maken hebt, de dop sluit goed, alleen de punt is niet fijn. 7/10
Conclusie: 6,2. Dit punt verdient de Waterproof Eyeliner Pen niet. Door de verpakking, de houdbaarheid en de prijs gaat het cijfer omhoog, maar hier koop ik een product niet per se voor. Het gaat om de werking, en die is echt NIET fijn. Zelfs voor 1 euro zal ik deze nooit opnieuw aanschaffen. Jammer!




We vliegen verder naar de transparante mascara voor glanzende wimpers en wenkbrauwen. Ik zocht nog een nieuwe wenkbrauwgel voor een mooie prijs en voor 1 euro kon ik hem niet laten liggen.

  • Prijs: €1. Dit is natuurlijk een mooie prijs! Zou het de euro waard zijn? 10/10.
  • Verkrijgbaarheid: Je kunt dit en de andere producten kopen bij de webshop van ELF. De verzendkosten liggen hoog, en dit vind ik echt een nadeel. 6,95 kost de verzending, maar vanaf 75 euro is de verzending gratis. Maar in alle eerlijkheid, wie besteld er voor 75 euro? Niet veel mensen. Jammer. 5/10.
  • Werking: Op mijn wenkbrauwen vind ik hem heel fijn werken. Mijn browies blijven goed in model, ze worden niet kei hard en het geeft gewoon een mooi effect. Op mijn wimpers doet het niet echt wat, ik merk niet dat mijn mascara langer blijft zitten of glanzender word ofzo. Jammer, maar hiervoor kocht ik het eigenlijk ook niet. Ik heb het ook zonder mascara getest, mijn wimpers worden wel iets langer en glanzen iets meer, maar ik zou dit niet zo dragen. 7/10.
  • Houdbaarheid: In de wenkbrauwen blijft hij goed zitten! In de wimpers na de mascara ook, maar zonder mascara zou ik het niet weten. Omdat ik het nooit alleen op naakte wimpers zou dragen, heb ik dit ook niet lang getest.  9/10
  • Uiterlijk: De verpakking is simpel, maar de applicators zijn erg fijn! Ook fijn dat je voor beide doeleinden een apart borsteltje hebt. Door de doorzichtige verpakking zie je waar je mee te maken hebt. 9/10
Conclusie: Een 8! Zeker verdient voor het wenkbrauwgel gedeelte. 








We gaan naar de Minerale Oogschaduw, in de kleur Angelic. Door het licht lijkt de oogschaduw in de verpakking wat gelig, maar hij is echt wit. Mooie kleur!

  • Prijs: €4. Een goede prijs, vooral voor een minerale oogschaduw! 9/10.
  • Verkrijgbaarheid: Je kunt dit en de andere producten kopen bij de webshop van ELF. De verzendkosten liggen hoog, en dit vind ik echt een nadeel. 6,95 kost de verzending, maar vanaf 75 euro is de verzending gratis. Maar in alle eerlijkheid, wie besteld er voor 75 euro? Niet veel mensen. Jammer. 5/10.
  • Werking: Dit is een losse oogschaduw, hier moet je mee kunnen omgaan. Hij geeft overigens niet heel veel fall out hoor! Je kan hem aanbrengen met een vochtige kwast om fall out nog meer te beperken en de kleur intenser te maken. Ik tik wat product in het dekseltje, om makkelijker te kunnen werken. 8/10.
  • Houdbaarheid: Hij blijft super goed zitten en blijft mooi van kleur. Ik ben echt tevreden!  9/10
  • Uiterlijk: De verpakking is naar mijn mening mooi strak. De sifter vind ik persoonlijk iets minder fijn, omdat er al snel poeder all over the place zit. Gelukkig zitten er maar 4 gaatjes in, dus er komt niet gek veel product uit. 9/10.
Conclusie: Een mooie 8! Hij verliest punten door de verkrijgbaarheid, maar het is echt een super mooie en fijne oogschaduw! Echt een aanrader!!!







Door naar het laatste product, wat meteen mijn favoriet is! Dit is een High Defenition Powder, en een super fijn product!

  • Prijs: €6,80. Ik vind dit een goede prijs voor deze poeder! De poeder komt uit de Studio lijn. 8/10.
  • Verkrijgbaarheid: Je kunt dit en de andere producten kopen bij de webshop van ELF. De verzendkosten liggen hoog, en dit vind ik echt een nadeel. 6,95 kost de verzending, maar vanaf 75 euro is de verzending gratis. Maar in alle eerlijkheid, wie besteld er voor 75 euro? Niet veel mensen. Jammer. 5/10.
  • Werking: De poeder camoufleert fijne lijntjes en maakt de huid mat en laat de make-up langer zitten. En dat doet hij echt goed! Ik gebruik deze poeder elke dag, het is echt mijn favoriet! Het is een witte poeder, maar maakt je huid niet wit. Op je huid wordt hij transparant. Het bijgeleverde poederdonsje is ook fijn in gebruik. 10/10.
  • Houdbaarheid: Deze poeder blijft lang, echt lang zitten! En de rest van mijn make-up nu ook! God, hij is echt fijn, haha! 10/10
  • Uiterlijk: De verpakking is strak, er zit een poederdonsje bij en daaronder zit een sifter. Zoals ik al eerder zei, hou ik niet zo van sifters omdat je al snel overal de poeder hebt zitten. Door het donsje erbovenop te bewaren heb ik hier geen last van. De dop draait goed dicht. 9/10
Conclusie: 8,4!! Door de verkrijgbaarheid wederom puntenverlies, maar voor de werking en houdbaarheid krijgt hij echt een 10. Wat een super fijn product, echt een dikke, dikke aanrader!!

Zijn jullie bekend met ELF?



2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne en uitgebreide review! Jammer van de eyeliner, maar de oogschaduw klinkt wel weer heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi review, zitten fijne producten bij!
    Kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat !