vrijdag 29 maart 2013

Persoonlijke update #1

Wat is het verschrikkelijk om zonder laptop te zitten, serieus. Ik heb mijne nog steeds niet terug, maar ik ben nu voor een aantal dagen vooruit aan het werken bij familie. Ik hoop dat ik snel mijn laptop terug heb, zodat er weer gewoon elke dag een nieuw artikel online kan staan. Ik heb geprobeerd om via mijn Blackberry te bloggen, maar natuurlijk gaat dat weer niet met mijn Crackberry. Ik baal er ontzettend van en ik hoop dat alles snel weer in orde zal zijn.

Ik ben jarig geweest afgelopen maandag en dat vind ik niet leuk. Nu ben ik te oud. Haha, ik haat het om jarig te zijn. Ook al ben ik echt verwend geworden, ik was liever nog een jaartje jonger geweest.

Ik ben na aan het denken over een nieuwe winactie, want wie jarig is trakteert natuurlijk. Daar horen jullie snel meer over.

Komen jullie morgen weer terug voor een nieuw beauty artikel?

xxx

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wanneer worden de sieraden van de vorige winactie eigenlijk opgestuurd? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat !