dinsdag 19 maart 2013

NOTD: Don't Steel My Caviar Heart.

Het hele weekend én gisteren zonder artikel. Ja, ik weet het, heel slecht. Mijn laptop heeft een of ander virus opgelopen en kon niet sneller vervanging regelen. Dus, mijn excuses en kijk snel mee naar de volgende NOTD.





 Niet heel netjes gelakt, ik moest snel zijn.

Gebruikt:
Catrice - Steel My Heart.
Action MAX - Topcoat.
Action MAX - Caviar Beads.

De bolletjes blijven best goed zitten, de dag erna miste ik er wel een aantal. Toch waren er nog geen grote gaten. Ik heb geen topcoat over de bolletjes gedaan, ik had gelezen dat de kleur van de bolletjes dan zou uitlopen. Ik vind het caviar effect leuk, maar niet voor op elke nagel. Vandaar maar op een nagel, als leuk detail.

Wat vinden jullie van de Caviar Nails?

20 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit, ik heb nog niet zo'n setje. Maar het lijkt me erg handig en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het niet zo voor caviar nails. Zo onpraktisch :-( Maar dat Catrice lakje op zich is wel heel mooi, wat een schitterende kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik wil ook caviar nails, ziet er zo gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is Steel My Soul toch? Dat lakje vind ik zo mooi! En hij droogt zooo snel! Die bolletjes ben ik niet zo'n fan van, stel je voor dat je ermee gaat slapen en de volgende ochtend ligt heel je bed vol met bolletjes..nasty! Ik sla het over, maar het ziet er wel leuk uit, leuk op zo'n accentnagel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb nu die bolletjes van de Claire's in het zilver, maar deze vind ik ook leuk in die kleurtjes, en Action is altijd goedkoop dus ik ga daar ook eens kijken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan! Ik houd van caviar nails :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg mooi! was al idd benieuwd of t bleef zitten!!

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit! Maar net als Kiss en Make-up, caviar nails lijken me echt onpraktisch. Wil ze overigens wel een keertje proberen om te kijken hoe het is ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig! Vind ik heel leuk maar heb het nog nooit geprobeerd. toch maar een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is die bolletjesnagellak duur?

    -xxx- Iris

    www.xmybeatifullifex.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat !