maandag 13 mei 2013

Look: Red Riding Hood.

De titel vond ik gewoon leuk. Maar toch zit er inderdaad rood in de look van vandaag! Een gewaagde kleur, wij willen geen zombie oogjes natuurlijk! Hoe heb ik rood verwerkt in deze look? Kijk snel verder :)








Wat heb ik gedaan en wat heb ik gebruikt?

Als eerste natuurlijk mijn geliefde Too Faced Shadow Insurance over mijn gehele ooglid en wenkbrauwbot. Daarna heb ik een highlight aangebracht onder mijn wenkbrauw, dat was de eerste kleur uit het Absolute Nude Palette van Catrice. Daarna pakte ik een donkerrode kleur uit het 120 palette en bracht die aan over mijn bewegende ooglid, voor ongeveer 3 kwart. Daarna pakte ik een mat witte kleur van Make Up Studio (kleurnummer is eraf) en vulde ik het overige kwart op van mijn bewegend ooglid. In de crease bracht ik de laatste kleur uit het Absolute Nude Palette van Catrice aan en blendde dit goed uit. De zijkanten maakte ik wat scherper. Essence Liquid Ink Eyeliner aanbrengen, Essence oogpotlood op de waterlijn en wederom de laatste kleur uit het Absolute Nude Palette van Catrice onder de waterlijn tot 3 kwart. Binnenste ooghoek + de lege plek vulde ik weer met de mat witte kleur van Make Up Studio, maar blendde dit nu wat meer, zodat het witte zachter werd. Maybelline Pulse Perfection mascara op de wimpertjes en klaar!

Deze foto's zijn aan het einde van een werkdag gemaakt en daarom is de rode oogschaduw een beetje gaan creasen. Oeps. Beter maak ik foto's maar voor het werken, maar was het hier even vergeten.

Wat vinden jullie ervan?


7 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achterlaat !